• Посилання скопійовано

Уряд доопрацював і знову передав до Ради проєкт Держбюджету-2021

26 листопада на позачерговому засіданні Уряду було презентовано доопрацьований до ІІ читання законопроєкт про Держбюджет на 2021 рік

Уряд доопрацював і знову передав до Ради проєкт Держбюджету-2021

Мінфін повідомляє, що 26 листопада Кабінет Міністрів схвалив доопрацьований ним проєкт Державного бюджету-2021 до другого читання та направив на розгляд Парламенту.

«Ми завершили підготовку проекту Державного бюджету на 2021 рік. Це якісний, чітко прорахований, збалансований документ, який є дійсно реальним до виконання. Ми ґрунтовно опрацювали всі правки та пропозиції народних депутатів, викладені у постанові Верховної Ради про схвалення Бюджетних висновків, якими було передбачено внесення низки змін до проекту бюджету на 2021 рік до другого читання», – зазначив Міністр фінансів Сергій Марченко під час представлення документу на позачерговому засіданні Уряду.

В основу Бюджетних висновків увійшли 2 451 пропозиції парламентарів, що по суті, складає орієнтовно ще один такий бюджет. Мінфіном враховано більшість з наданих депутатами пропозицій, виходячи з пріоритетності видатків, наявних можливостей ресурсної частини бюджету і стану національної економіки.

«Для нас принциповим було те, щоб всі видатки були підтверджені реальними доходами. Тут немає місця надутим або прихованим доходам. У процесі доопрацювання ми проводили консультації з МВФ щодо формування спільного бачення основних бюджетних показників в рамках програми партнерства України і МВФ – рамки доходів, видатків і дефіциту. В цілому, параметри бюджету-2021 збігаються з оцінками фахівців Фонду, що було важливим для продовження успішної співпраці між Україною та МВФ», – повідомив  Сергій Марченко.

У проекті бюджету, опрацьованого Мінфіном до другого читання, знайдено можливість зменшити дефіцит сектору загального державного управління по відношенню до ВВП з 5,8% до 5,24%, і дефіциту державного бюджету з 6% до 5,5% (нагадаємо, що у бюджеті 2020 року закладалося 7,5%). Разом з тим, в середньостроковій перспективі планується поступове зниження дефіциту бюджету.

Бюджетні доходи відображають те, які надходження реально зможе забезпечити наступного року економіка без підвищення податків. 

Доходи проекту держбюджету на 2021 рік збільшились на 21 млрд грн і передбачені у сумі 1 трлн 92 млрд грн. Видатки проекту держбюджету на 2021 рік передбачено у сумі 1 трлн 328 млрд грн. Скорочення по загальному фонду склало 12,8 млрд грн. Це дозволило зменшити рівень дефіциту на 23,7 млрд грн.

Водночас, цих коштів достатньо для фінансування всіх пріоритетних потреб держави. Це соціально-економічний розвиток територій, соціальний захист, охорона здоров’я, освіта, наука, культура, спорт, розвиток інфраструктури, підтримка військової сфери, агросектору, екології, інвестиційних проектів та інші пріоритетні напрями.

«Уряд продовжить здійснювати всі можливі заходи, щоб наша країна успішно впоралась з коронакризою, економіка відновилась і мала можливість розвиватися, а добробут громадян відчутно підвищувався. Схвалення проекту держбюджету – це запорука фінансового одужання країни. Ми сформуємо фінансовий імунітет до пандемії», – звернув увагу Сергій Марченко.

Основним завданням, яким керувалося Міністерство у процесі підготовки проекту бюджету-2021 до другого читання, – це підтримка громадян після удару коронавірусної хвороби, підтримка ділової активності та продовження розпочатих трансформаційних процесів розвитку країни у важливих сферах. 

«Проект держбюджету є дорожньою картою на 2021 рік, яка дозволить зробити нашу країну успішною, а економіку сильною у середньостроковій перспективі. Схвалення проекту бюджету на 2021 рік Урядом, і згодом, сподіваюсь, Парламентом – це наша спільна відповідальність за фінансові умови, в яких житимемо всі ми наступного року», – підкреслив Міністрів фінансів Сергій Марченко.

***

Читайте також:

Джерело: Міністерство фінансів України

Рубрика: Держрегулювання/Закони та підзаконні акти

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Закони та підзаконні акти»