НБУ розповідає, що нове законодавство вимагає від усіх компаній, що планують продовжувати надавати колекторські послуги в України – врегульовувати борги на користь кредиторів, зареєструватися в спеціальному Реєстрі колекторських компаній із 14 липня до 13 серпня.
Під час реєстрації компанії, які хочуть набути статусу колекторської, повинні будуть подати до Національного банку низку документів. Зокрема, заяву про включення юридичної особи до реєстру колекторських компаній, анкету з описом бізнес-намірів, інформацію про ділову репутацію компанії та її власників істотної участі, анкету щодо політики та внутрішніх положень стосовно взаємодії зі споживачами та інші необхідні документи.
Оскільки терміни для реєстрації доволі стислі, НБУ докладає максимум зусиль, аби всі учасники ринку вчасно ознайомилися з переліком документів, необхідних для реєстрації. Тому ми публікуємо для ознайомлення попередні форми цих документів на офіційному вебсайті Національного банку.
Важливе зауваження: ці форми подачі документів є виключно ознайомчими. Фінальні форми подачі документів будуть затверджені відповідною постановою Правління Національного банку упродовж найближчих двох тижнів. На основі цих форм Національний банк розробить електронні анкети для заповнення заявниками. Учасникам ринку варто буде послуговуватися саме цими анкетами для подання документів під час реєстрації.
Також НБУ планує 2 липня 2021 року о 14:00 провести зустріч із ринком. Під час зустрічі фахівці регулятора розкриють перелік та вимоги до документів, які мають бути подані під час реєстрації колекторської компанії.
Взяти участь у зустрічі можна, надіславши заявку про участь на електронну адресу: NBFI.regulations@bank.gov.ua.
Зустріч буде корисною для фахівців, які будуть готувати документи на реєстрацію компанії.
Також просимо заздалегідь надсилати запитання на зазначену вище електронну адресу.