Міністерство внутрішніх справ накозом від 15.07.2013 р. №681 затвердило Тимчасовий порядок розгляду заяв для оформлення посвідки на постійне проживання та посвідки на тимчасове проживання.
Право на отримання посвідки на постійне проживання мають:
1) іноземці та особи без громадянства, які відповідно до Закону України "Про імміграцію" іммігрували в Україну на постійне проживання;
2) іноземці та особи без громадянства, які до прийняття рішення про припинення громадянства України постійно проживали на території України і після прийняття рішення про припинення громадянства України залишилися постійно проживати на її території.
Для отримання посвідки на постійне проживання подається заява та документи, в т.ч.:
- паспорт іноземця або документ, що засвідчує особу без громадянства;
- переклад українською мовою сторінки документа, що посвідчує особу, з особистими даними;
- копія рішення про надання дозволу на імміграцію;
- копія документа, що засвідчує реєстрацію у Держреєстрі фізосіб - платників податків (у разі її наявності).
За результатами розгляду заяви у строк не більше 15 днів з дня подачі всіх документів приймається рішення про видачу або відмову у видачі посвідки на тимчасове проживання.
У разі пошкодження чи втрати посвідки іноземець та особа без громадянства можуть звернутися за отриманням нової посвідки до територіального органу або підрозділу ДМС України за місцем проживання.