• Посилання скопійовано

Для отримання торгового патенту подається лише правильно заповнена заявка

Встановлення будь-яких додаткових умов щодо придбання торгового патенту не дозволяється

Для отримання торгового патенту подається лише правильно заповнена заявка

Відповідно до пп. 267.1.1 ст. 267 Податкового кодексу суб’єктам господарювання слід придбати торговий патент для здійснення таких видів діяльності:

а) торговельна діяльність у пунктах продажу товарів;

б) діяльність з надання платних побутових послуг;

в) торгівля валютними цінностями у пунктах обміну іноземної валюти;

г) діяльність у сфері розваг (крім проведення державних грошових лотерей).

Для провадження торговельної діяльності торгові патенти придбаються окремо для кожного пункту продажу товарів (кожного термінала).

Для придбання торгового патенту необхідно подати до територіального органу Міндоходів за місцем сплати збору (за місцезнаходженням пункту продажу товарів) правильно заповнену заявку, яка повинна містити такі відомості:

• найменування суб'єкта господарювання, код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) та прізвище, ім'я, по батькові суб'єкта господарювання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичної особи);

• юридичну адресу (місцезнаходження) суб'єкта господарювання, а у разі якщо патент придбається для відокремленого підрозділу – місцезнаходження такого відокремленого підрозділу згідно з документом, що засвідчує право власності (оренди);

• вид підприємницької діяльності, для провадження якої придбається торговий патент;

• вид торгового патенту;

• найменування документа про повну або часткову сплату збору;

• назву та фактичну адресу (місцезнаходження) пункту продажу товарів, пункту з надання платних послуг, пункту обміну іноземної валюти, грального місця, позначення «виїзна торгівля»;

• назву, дату, номер документа, що засвідчує право власності (оренди);

• період, на який придбавається торговий патент.

Встановлення будь-яких додаткових умов щодо придбання торгового патенту не дозволяється. Форму Заявки на придбання торгового патенту затверджено наказом Міндоходів від 30.12.2013 р. №867.

Наведені в поданій суб'єктом господарювання заявці відомості звіряються працівником органу Міндоходів з оригіналами або нотаріально посвідченими копіями документів, на підставі яких заповнено таку заявку, під час подання заявки.

Оригінали або нотаріально посвідчені копії документів, пред'явлені суб'єктом господарювання на звірку, в органі Міндоходів не залишаються. У разі невідповідності відомостей, наведених у поданій суб'єктом господарювання заявці, документам, на підставі яких заповнено таку заявку, або невнесення до заявки всіх необхідних відомостей орган Міндоходів має право відмовити у видачі торгового патенту суб'єкту господарювання.

Джерело: ГУ ДФС у Львівській області

Рубрика: Держрегулювання/Ліцензії і дозволи

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Ліцензії і дозволи»