• Посилання скопійовано

Дозвіл на користування надрами відтепер можна отримати в е-формі

Відтепер дозвіл на користування надрами можна отримати через е-кабінет надрокористувача. Після затвердження оновлених форм звітності щодо обліку запасів корисних копалин у е-Кабінеті також з'явиться сервіс подання звітності онлайн

Дозвіл на користування надрами відтепер можна отримати в е-формі

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України розповідає, що відтепер отримати відповідні дозволи бізнес може через електронний кабінет надрокористувача. 

Набув чинності наказ Міндовкілля, яким затверджено Положення про електронний кабінет надрокористувача. Відповідний документ був зареєстрований у Міністерстві юстиції та вже офіційно опублікований. 

«Документ удосконалив порядок роботи сервісу, зробивши його «життєздатним» та виходячи із ключових завдань реформи, яка наразі триває у галузі. Серед таких цілей – прозорий та рівний доступ до українських надр, а також становлення Держгеонадр як сучасної сервісної служби. Електронний кабінет надрокористувача – це ще один сучасний сервіс у довкіллєвій сфері, який працюватиме на принципах paperless та peopleless», – прокоментував заступник Міністра Євгеній Федоренко. 

У електронному кабінеті суб’єкти господарювання вже можуть:

  • подавати заяви та документи в електронній формі для отримання дозволу на користування надрами, продовження строку його дії чи внесення змін до нього;
  • вносити зміни до угоди про умови користування надрами;
  • ініціювати ділянки надр для виставлення на електронні торги;
  • подавати заяви та документи для реєстрації артезіанських свердловин.

Після затвердження оновлених форм звітності щодо обліку запасів корисних копалин 5-ГР, 6-ГР, 7-ГР у е-Кабінеті також з’явитись сервіс подання звітності онлайн. Функціональними можливостями кабінету передбачена і онлайн-реєстрація робіт і досліджень з геологічного вивчення надр 3-ГР та реєстрація нафтових і газових свердловин».

Робота у е-Кабінеті дозволить підприємствам:

  • скоротити строк від подання заяви до отримання бланку;
  • уникнути допущення технічних помилок, а отже мінімізувати кількість відмов; 
  • переглядати журнал всіх дій щодо поданих й отриманих документів з датами та часом їх відправлення і отримання відповідей.

Функціонал електронного кабінету також забезпечує електронну взаємодію з іншими інформаційними системами та реєстрами органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Джерело: Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України

Рубрика: Держрегулювання/Ліцензії і дозволи

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Ліцензії і дозволи»