Мінфін затвердив Порядок функціонування телефону довіри у Державній фінансовій інспекції України та її територіальних органах.
Так, функціонування телефону довіри забезпечується щодня у робочий час відповідно до режиму роботи органів Держфінінспекції.
Основними завданнями функціонування телефону довіри є:
1) надання інформації щодо повноважень органів Держфінінспекції;
2) забезпечення оперативного реагування на порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держфінінспекції;
3) виявлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності), рішень посадових осіб органів Держфінінспекції при здійсненні ними своїх повноважень.
Відповідальна посадова особа при прийнятті повідомлення пропонує заявникові надати: інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові), суть подій, що стали причиною звернення за телефоном довіри; іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.
Незгода заявника надати інформацію про своє прізвище, ім'я та по батькові не є підставою для відмови у прийнятті повідомлення.