• Посилання скопійовано

Затверджено Порядок функціонування телефону довіри Держфінінспекції

Наказ Мінфіну від 10.04.2013 р. №469

Затверджено Порядок функціонування телефону довіри Держфінінспекції

Мінфін затвердив Порядок функціонування телефону довіри у Державній фінансовій інспекції України та її територіальних органах.

Так, функціонування телефону довіри забезпечується щодня у робочий час відповідно до режиму роботи органів Держфінінспекції.

Основними завданнями функціонування телефону довіри є:

1) надання інформації щодо повноважень органів Держфінінспекції;

2) забезпечення оперативного реагування на порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держфінінспекції;

3) виявлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності), рішень посадових осіб органів Держфінінспекції при здійсненні ними своїх повноважень.

Відповідальна посадова особа при прийнятті повідомлення пропонує заявникові надати: інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові), суть подій, що стали причиною звернення за телефоном довіри; іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.

Незгода заявника надати інформацію про своє прізвище, ім'я та по батькові не є підставою для відмови у прийнятті повідомлення.

 

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»