Державним підприємством «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України створено всі технічні можливості для функціонування всіх реєстрів і їх використання користувачами. Єдині та Державні реєстри працюють так само, як вони працювали до 1 жовтня 2013 року.
Служба безпеки України за результатами проведеної перевірки підтвердила повноту та цілісність Єдиних та Державних реєстрів. В результаті зупинення функціонування Державних реєстрів витоку інформації з персональними даними громадян України не відбулося.
Роботи із відновлення роботи реєстрів ведуться з 1 жовтня 2013 року. Функціонування Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень і Державного реєстру речових прав на нерухоме майно було відновлено 3 жовтня 2013 року, а повністю - 4 жовтня 2013 року.
Так само відновлена робота Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів, Єдиного реєстру довіреностей, Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
З учорашнього дня поновив роботу останній із заблокованих реєстрів – Спадковий реєстр. Як і з рештою реєстрів для поновлення можливості користування цим реєстром необхідно звернутись до служб підтримки відповідних філій Державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції і безкоштовно отримати необхідне клієнтське програмне забезпечення.
Міністерство юстиції України наголошує, що інформація у реєстрах збережена у повному обсязі, доступ до реєстрів здійснюється у встановленому законодавством порядку.