Залізничники вводять для себе своєрідний дедлайн — максимум через дві доби клієнт повинен отримати підписаний договір та доступ до електронної системи комунікації з залізницею (VPN-доступ до системи АС «Клієнт—УЗ» та АС «Месплан»).
«Раніше ця процедура також була досить простою, однак не було чітко встановлено часового терміну, який відводили для опрацювання договору залізничниками, — пояснює нововведення заступник начальника Департаменту комерційної роботи Укрзалізниці Анатолій Бондар. — По-друге, сама внутрішня процедура вимагала більш складного алгоритму дій. Крім того, нам необхідно було отримати згоду Департаменту інформаційної безпеки на підключення клієнта до наших інформаційних систем, а тепер ми лише інформуємо це управління щодо надання VPN-доступу. Значно оперативніше вирішуються й питання оформлення та видання електронних ключів».
Окрім того, в Укрзалізниці розробили ще один порядок для здійснення разових перевезень взагалі без укладання договорів.
«Якщо виникне потреба у клієнтів здійснити таке перевезення, то він може внести готівку на спеціальний рахунок АТ «Ощадбанк». Після надання платіжного доручення ми готові прийняти вантаж до перевезення», — запевняє Анатолій Бондар.
Аби більше клієнтів дізналося про це нововведення, як залізниці, так і окремі дирекції організували широку інформаційну підтримку. Оголошення розміщено на сайтах залізниць, а безпосередньо у товарних конторах — інформаційні листки на дошках оголошень або в полі зору відвідувачів товарних контор.