Міністерство юстиції наказом від 30.11.2015 р. №2452/5 затвердило:
- Порядок подання відомостей про зразки підписів, відбитків печаток та/або штампів;
- Форму подання відомостей про зразки підписів, відбитків печаток та/або штампів;
- Форму подання відомостей про внесення змін до відомостей про зразки підписів, відбитків печаток та/або штампів.
Порядок визначає умови, підстави та процедуру подання відомостей про зразки підписів, відбитків печаток та/або штампів, необхідних для наповнення Електронного реєстру апостилів, а також відомостей про зміни до таких відомостей.
Відомості подаються уповноваженими відповідно до законодавства суб’єктами за визначеними формами.
Форма подання відомостей про зразки підписів, відбитків печаток та/або штампів посадових осіб відділів державної реєстрації актів цивільного стану, державних реєстраторів, які здійснюють державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, державних та приватних нотаріусів, а також форма подання відомостей про зміни до таких відомостей засвідчуються підписом керівника головного територіального управління юстиції в області, місті Києві та скріплюються гербовою печаткою відповідного управління юстиції.
Форма подання відомостей про зразки підписів, відбитків печаток та/або штампів суддів засвідчуються підписом керівника апарату суду та скріплюються гербовою печаткою суду.
Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.