Відповідний порядок затверджений спільним наказом від 13 липня 2016 №1915/5/755.
До запровадження інформвзаємодії між реєстром й інформаційними системами ПФУ у режимі реального часу така взаємодія здійснюється у робочий час з урахуванням технічних можливостей Реєстру та інформаційних систем ПФУ відповідно до законодавства, але з інтервалом не більше ніж 2 години.
Також відповідно до запровадження обміну документами в електронній формі між Реєстром та системами Пенсійного фонду щодо подання запитів держреєстраторами юросіб, ФОПів та громадських формувань і передачі до Реєстру відомостей про відсутність (наявність) заборгованості із сплати страхових коштів до ПФУ та фондів соцстрахування такі відомості передаються ПФУ до Реєстру з урахуванням технічних можливостей, а саме:
1) про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до ПФУ та фондів соцстрахування – шляхом надсилання повідомлень про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, що надається державному реєстратору;
2) про відсутність заборгованості із сплати страхових коштів до ПФУ та фондів соцстрахування – шляхом надсилання повідомлень про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
Попередній наказ про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та інформаційними системами ПФУ визнано таким, що втратив чинність.