Відповідно до наданих доручень Прем’єр-міністром України Володимиром Гройсманом під час наради з представниками бізнесу 12 липня 2016 року ДФС проведено аналіз діяльності служби та її територіальних органів.
За результатами аналізу розроблено низку пропозицій щодо вдосконалення окремих норм податкового та митного законодавства, проведено перевірку на дотримання законодавчих вимог працівниками служби та окреслено першочергові завдання на найближчий час.
Так, відповідно до завдання щодо забезпечення додержання службової дисципліни посадовими особами в ДФС утворено Дисциплінарну комісію, яка визначатиме ступінь вини, характер і тяжкість вчиненого дисциплінарного проступку державного службовця.
Опрацьовано питання щодо повернення платникам податків помилково та/або надмірно сплачених сум грошових зобов’язань, зокрема, внесення змін до митної декларації у частині повернення митних платежів, у тому числі у зв’язку із скасуванням рішення митного органу. Фіскальною службою підготовлено рекомендації щодо дій митниць ДФС під час повернення надмірно сплачених митних платежів після скасування судом рішення про коригування митної вартості товарів. Крім того, наразі в ДФС знаходиться на погодженні проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», яка врегулює зазначене питання.
Для удосконалення автоматизованої системи ризиків з урахуванням стандартів ЄС підготовлено проект Стратегії розвитку системи управління ризиками, яка використовується митницями для визначення форм та обсягів митного контролю. Крім того, розроблено план заходів з реалізації цієї Стратегії.
Також внесено зміни до Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів ДФС при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків. Відтепер у разі виявлення порушень податкового, валютного чи іншого законодавства, за якими сума завданої державі шкоди є достатньою для притягнення до кримінальної відповідальності, кримінальні справи порушуватимуться після остаточного закінчення всіх адміністративних процедур та судового оскарження. При цьому терміни передачі матеріалів – протягом 20 робочих днів, наступних за днем узгодження прийнятих за їх результатами податкових повідомлень-рішень.
Удосконалено процес подання електронної звітності. Для цього спрощено процес укладання Договору про визнання електронних документів, запроваджено новий електронний сервіс «Управління ЕЦП» та модернізовано «Електронний кабінет платника податків».
Детальніше з результатами виконання наданих доручень можна ознайомитися тут>>>