ДФС у Тернопільській області нагадує, що відповідно до п. 5.3 р. V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого Наказом Мінфіном від 14.11.2014 р. №1130, для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою №3-ПДВ.
Водночас нормами Положення №1130 визначено документи, які можуть надсилатися поштою, зокрема:
- рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за формами №6-РПДВ та №7-РПДВ;
- рішення про виключення сільськогосподарського підприємства з реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування за формою №6-РРС;
- запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою №1-ЗВР;
- витяг з реєстру платників ПДВ за формою №2-ВР.
Отже, надсилання поштою до контролюючого органу заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ за формо №3-ПДВ Положенням №1130 не передбачено.