Згідно з п. 8 Порядку №440 податковим органом рішення про включення неприбуткової установи (організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій готується у двох примірниках:
- один надається неприбутковій установі (організації);
- другий залишається в контролюючому органі.
Саме тому у разі втрати можна отримати тільки копію (дублікат) рішення про включення неприбуткової установи (організації) до Реєстру неприбуткових організацій. Цей документ видається податковим органом за основним місцем обліку організації на її звернення в письмовому вигляді.
Нагадаємо, що, відповідно до п. 12 Порядку №440, з метою забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб відомостями, що містяться в Реєстрі неприбуткових установ та організацій, на офіційному веб-сайті ДФС забезпечується відкритий доступ до таких відомостей. Отже, перевірити свій поточний статус та наявність запису про себе в цьому Реєстрі неприбуткові організації можуть онлайн.
Інформація з реєстрів ДФС оприлюднюється на офіційному порталі ДФС України у відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет» у вкладці Реєстри - «Реєстр неприбуткових організацій та установ» за посиланням. Для перевірки даних щодо включення до Реєстру достатньо здійснити пошук за кодом ЄДРПОУ.
***
Читайте також: Порядок ведення Реєстру неприбуткових організацій зазнає змін. ДФС оприлюднила проект