Зміни внесені рішенням НКРЗІ від 24.07.2018 р. №388 та набере чинності з дня офіційного опублікування.
Зокрема, Основні вимоги доповнено положеннями, якими визначаються особливості відносин у разі направлення (здійснення) благодійного телекомунікаційного повідомлення.
Так, передбачено, що при кожному з’єднанні для надсилання благодійного телекомунікаційного повідомлення оператор забезпечує до початку його надіслання (здійснення) повідомлення споживача про найменування такої послуги і розмір коштів, які будуть перераховані оператором з особового рахунка абонента на цілі благодійної діяльності, а також безоплатне надання споживачу можливості підтвердити згоду на надсилання зазначеного благодійного телекомунікаційного повідомлення чи відмовитися від його надсилання.
Направлення (здійснення) благодійного телекомунікаційного повідомлення розпочинається виключно після повідомлення споживача про його надіслання (здійснення) в порядку, встановленому Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, та за наявності його згоди на надсилання благодійного телекомунікаційного повідомлення.
Інформування абонента про суму коштів, списану з його особового рахунка, здійснюється безпосередньо після надсилання благодійного телекомунікаційного повідомлення.
Інформація про розмір коштів, які перераховані оператором з особового рахунка абонента на цілі благодійної діяльності, зазначається в рахунку окремо від суми, що належить до сплати за інші послуги.