ДФС у м. Києві повідомляє, що значна кількість платників звертається телефоном до них з питаннями щодо дати реєстрації документів, вхідного або вихідного номера, підрозділів, якими розглядаються звернення, тощо.
З метою підвищення рівня обслуговування платників податків, у складі управління документального забезпечення столичної ДФС створено сектор надання довідкової інформації.
Співробітники зазначеного сектору можуть поінформувати щодо:
- надходження документа до ГДФС у м. Києві;
- дати реєстрації документа та вхідного номера;
- структурного підрозділу, яким розглядається чи буде розглядатись документ;
- безпосередніх виконавців документів відповідно до накладених резолюцій та їх номерів телефонів;
- встановлених термінів розгляду документа;
- дати та номеру відповіді на надісланий запит (після того, як термін виконання сплинув) за наявності інформації в реєстраційній картці вхідного документу інформаційної системи «Управління документами»;
- надання іншої довідкової інформації, якою володіють працівники управління документального забезпечення в межах своєї компетенції.
Отримати зазначену інформацію можна за номером телефону: (044)591-62-72.
Довідково
За 9 місяців поточного року управлінням документального забезпечення ДФС у м. Києві зареєстровано 98,2 тисячі вхідних документів, що у 3 рази більше ніж за відповідний період минулого року, та 63.9 тисячі вихідних, що у 2,5 рази більше ніж за відповідний період минулого року.