Уряд постановою від 16.01.2019 р. №18 удосконалив порядок діяльності державних соціальних інспекторів.
Зокрема, внесено зміни до Положення про головного державного соціального інспектора та державного соціального інспектора. А саме:
- передбачено в об’єднаних територіальних громадах право уповноваженої особи виконавчих органів сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад складати та передавати до відповідного органу соціального захисту населення акти обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення (відновлення) державної соціальної допомоги/соціальних виплат;
- доповнено перелік повноважень соціальних інспекторів щодо здійснення контролю за правильністю надання тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату;
- передбачено право головного державного соціального інспектора та державного соціального інспектора проводити вибіркові перевірки правильності складання уповноваженими особами виконавчих органів сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, а також проводити заходи щодо повернення надміру виплачених коштів державної соціальної допомоги.