З 29 жовтня система Prozorro інтегрувалася з реєстром Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України). Відтепер дані щодо відсутності/наявності податкової заборгованості переможця тендеру потраплятимуть в систему за автоматичним запитом.
Інтеграція з податковою (ДФС) полегшить роботу в системі, як замовникам, так і постачальникам. До сьогодні держзамовники для перевірки відсутності податкової заборгованості переможця аукціону могли просити у постачальника довідку з податкової (ДФС). Відповідно, бізнес витрачав час на черги за довідками у відділеннях, надсилав запити через е-кабінети. Інколи підприємці так і не встигали отримати документ, замовник міг втратити найбільш економічно вигідну пропозицію.
Тепер державні замовники можуть не запитувати у бізнесу паперові чи електронні довідки, а зазначати в тендерній документації, що керуватимуться даними в Prozorro. У свою чергу, постачальники мають ретельно ознайомитися з тендерною документацією, і у разі відсутності в ній можливості перевірки податкової заборгованості на основі даних в Prozorro, звернутися з вимогою до замовника. Замовник може внести зміни в тендерну документацію до завершення терміну подачі пропозицій.
Порядок взаємодії системи закупівель та реєстру ДФС з метою перевірки податкової заборгованості учасників закупівель врегульовано спільним наказом Мінеконорозвитку та Мінфіну №37/11.
Інтеграція з реєстром податкової служби (ДФС) – черговий крок на шляху до «безпаперових закупівель». Раніше Prozorro інтегрувалася з ЄДР та держреєстром лікарських засобів. Триває електронізація тендерної документації. В планах до кінця року – інтеграція з Державною казначейською службою України, яка дасть можливість автоматичної передачі даних про здійснення оплати за договорами про закупівлю.