18 листопада 2019 року Мінфін оприлюднив проект постанови КМУ (завантажити), яким пропонується привести у відповідність до Закону «Про електронні довірчі послуги» Порядок періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом.
Так, у пунктах п. 9, 13 Порядку №1245 слова «електронного цифрового підпису» замінено словами «кваліфікованого електронного підпису».
Отже, під час електронного документообігу та надання електронних довірчих послуг отримувачі та користувачі таких послуг мають використовувати кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку.
Як зазначено у пояснювальній записці, прийняття проекту постанови забезпечить належне виконання вимог Закону №2155 під час здійснення обміну електронними документами контролюючими органами відповідно до вимог законів щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг у процесі надання, отримання електронних довірчих послуг. До приведення законодавства у відповідність із цим Законом, нормативно-правові акти застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.
Зауваження та пропозиції до проекту постанови можна надавати протягом 20 робочих днів з дня його оприлюднення у письмовій та/або електронній формі за адресою: Міністерство фінансів України, 01008, м. Київ-8, вул. Грушевського, 12/2 або 04071, м. Київ, вул. Межигірська, 11, e-mail: Gavrylchyk@minfin.gov.ua.