Торгова-промислова палата України роз'яснює, який пакет документів необхідно подати для одержання сертифікату про форс-мажорні обставини.
Який пакет документів необхідно подати для одержання сертифіката про форс-мажорні обставини? Чи може заявник самостійно його підготувати?
Підготувати потрібні документи нескладно, враховуючи, що заявник як ніхто краще знає про свої зобов’язання. Торгово-промислові палати постійно надають безкоштовні консультації і роблять усе, аби максимально спростити цей процес.
Звертаємо увагу, що вся загальна інформація розміщена на сайті ТПП України у розділі «Послуги – Засвідчення форс-мажорних обставин». Тут є форми заяв та зразки їх заповнення, а також тарифи, рахунок та акти.
Крім того, враховуючи складну ситуацію, в якій опинились більшість підприємців на території України у зв’язку карантином, введеним Кабінетом Міністрів України, та запровадженням обмежуючих заходів у відповідних сферах, ми спростили процедуру подання заяви.
Більшість звернень, які ми одержуємо, пов’язані з неможливістю виконання договірних зобов’язань. Якщо ваш випадок тотожний, то в такому разі вам знадобиться мінімальний пакет документів:
- відповідна форма заяви, підписана керівником підприємства;
- копія договору;
- копія наказу (розпорядження) у зв’язку з необхідністю припинення діяльності на підставі відповідних нормативно-правових актів;
- повідомлення (сповіщення іншої сторони).
Надсилати документи слід в електронному варіанті на електронну адресу: ucci@ucci.org.ua.
Звертаємо увагу, що заявник має право звертатися до ТПП за засвідченням форс-мажорних обставин у разі вже порушеного строку виконання зобов’язання у зв’язку з введеним карантином.
***
Читайте також: Форс-мажор через карантин: відповіді від ТПП