Мінцифри повідомляє, що іноземні ІТ-спеціалісти зможуть віддалено вести бізнес в Україні за найпривабливішими умовами. Верховна Рада прийняла в першому читанні проєкт закону про е-Резидентство. За відповідне рішення проголосували 286 народних депутатів.
Електронне резидентство — це додатковий інструмент для покращення впізнаваності України як світового бренду IT-індустрії та наповнення державного бюджету за рахунок податків. Його головна мета — зробити Україну ближчою до іноземців та створити комфортні умови для віддаленого відкриття й ведення бізнесу без фізичної присутності в нашій державі.
«Мінцифра формує цифрову економіку країни, залучаючи іноземців віддалено вести бізнес в Україні. Проєкт е-Резидентство відкриє державі величезні можливості для інвестицій. Він покращить національний імідж України на міжнародному IT-ринку та приноситиме в державний бюджет понад $1 500 000 надходжень щороку. Проєкт збільшить обсяг українських послуг в IT-сфері та дозволить вивести Україну в топпозиції з розвитку технологій та інновацій у світі», — зазначив Віцепрем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
Заступник Міністра цифрової трансформації з питань розвитку IT Олександр Борняков додав, що для іноземних IT-спеціалістів, фрилансерів та підприємців у галузі креативної економіки будуть запропоновані спеціальні механізми оподаткування. Всі послуги е-резидентам надаватимуться лише онлайн із використанням кваліфікованого електронного підпису. Минулого року набула чинності Постанова КМУ «Про проведення експерименту із запровадження та реалізації в Україні електронного резидентства». Також найближчим часом розробимо вебпортал. Очікуємо, що до кінця 2022 року в Україні будуть зареєстровані понад 3000 е-резидентів.
Законопроєкт №5270 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування підприємницької діяльності електронних резидентів» дозволить врегулювати механізми оподаткування е-резидентів та створюватиме умови для:
-
дистанційної реєстрації е-резидентів як фізичної особи-підприємця
-
ведення підприємницької діяльності в юрисдикції України
-
відкриття банківських рахунків онлайн
-
доступу до адміністративних послуг із кваліфікованим електронним підписом
Щоб отримати статус е-резидента, іноземець має подати заяву на порталі е-резидентства та пройти перевірку згідно з чинним законодавством у СБУ та МВС. Обов'язковим для отримання статусу є ідентифікація та верифікація особи в консульській установі. Після цього іноземець отримує ІПН, статус е-резидента та електронний підпис. Надання статусу та доступ до адміністративних послуг надається через портал Дія за допомогою використання е-резидентом Дія.Підпису.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!