Тарас Мельничук у своєму Телеграм-каналі розповів про результати проведеного 28 листопада засідання КМУ.
Крім того, на виконання ч. 12 ст. 7 Закону про захист прав споживачів КМУ затвердив Порядок гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів.
Новим Порядком, серед іншого, передбачено надання гарантійних зобовʼязань продавцем (виробником) в електронному вигляді шляхом:
- забезпечення виробником (продавцем) можливості реєстрації придбаного товару на офіційному вебсайті виробника в установленому ним порядку;
- надання виробнику (продавцю) права запросити у споживача інформацію про товар для його ідентифікації;
- надання споживачу доступу до експлуатаційних документів на офіційному вебсайті виробника і можливості завантажувати їх в електронному вигляді протягом строку служби товару.
Визнано такою, що втратила чинність, постанову КМУ від 11.04.2002 №506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових приладів».
Станом на час написання новини тексту відповідної постанови ще не оприлюднено. Про її появу розповімо окремо.
Що змінює цей документ:
- споживачі отримають доступ до експлуатаційних документів на офіційному вебсайті виробника та можливість завантажувати їх в електронному вигляді протягом гарантійного терміну;
- зменшується навантаження на бізнес за рахунок скасування паперових форм (9 форм), які продавці зобов’язані заповнювати при гарантійному обслуговуванні товару та які створювали підстави для накладання штрафних санкцій Держпродспоживслужбою.