ДФС у Харківській області у листі від 08.04.2016 р. №2124/10/20-40-14-04-12 нагадує, що вимоги до оформлення митних декларацій, на підставі яких декларуються товари, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України підприємствами, визначено у Положенні про митні декларації.
Так, митна декларація на паперовому носії вважається оформленою за наявності на всіх її аркушах відбитка особистої номерної печатки посадової особи митного органу, яка завершила митне оформлення.
Електронна митна декларація вважається оформленою за наявності:
- відмітки про завершення митного оформлення, внесеної посадовою особою митного органу, яка завершила митне оформлення, за допомогою автоматизованої системи митного оформлення;
- засвідчення декларації ЕЦП посадової особи митного органу, яка завершила митне оформлення.
Оформлена електронна митна декларація, за допомогою автоматизованої системи митного оформлення перетворюється у візуальну форму, придатну для сприйняття її змісту людиною, у форматі, що унеможливлює у подальшому внесення змін до неї, засвідчується ЕЦП посадової особи митного органу, яка завершила митне оформлення, та надсилається декларанту або уповноваженій ним особі.
Отже, Положенням не передбачено вимоги щодо завіряння електронних митних декларацій, перетворених на візуальну форму, "мокрими" печатками митного органу, яким здійснено митне оформлення.
Така електронна митна декларація, оформлена за допомогою автоматизованої системи митного оформлення, є підставою для формування податкового кредиту.
Аналогічна позиція викладена в листі ДФСУ від 24.09.2015 р. №20287/6/99-99-19-03-02-15.