Про це розповів в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час засідання Уряду, яке відбулося 31 травня.
За його словами, результативність функціонування подібних центрів вже доведена в митних адміністраціях країн-членів ЄС, США, Канади і т.д.
Фахівці зазначеного департаменту будуть здійснювати відеоаналітику та віддалене спостереження за пунктами пропуску та зонами митного контролю, он-лайн моніторинг процесів митного контролю та оформлення, координацію оперативних заходів та взаємодію з усіма зацікавленими сторонами, а також супроводження системи управління ризиками та її постійну актуалізацію.
При цьому відеоконтроль та моніторинг здійснюватимуться в цілодобовому режимі.
Як відзначив очільник ДФС, запуск таргетинг-центру дозволить спростити та прискорити митні формальності для сумлінних суб’єктів господарювання, суттєво підвищить результативність митного контролю та зменшить корупційні ризики за рахунок перенесення частини повноважень щодо прийняття рішень до НТЦ.
«Вже зараз ми визначаємось з пріоритетними пунктами пропуску, де буде розміщене відповідне технічне обладнання. Попередньо це буде 10 пунктів пропуску через державний кордон з усіма країнами-сусідами. Зокрема, на кордоні з Польщею будуть обладнані три пункти пропуску, оскільки це один з пріоритетних напрямів туризму та зовнішньоекономічних зв`язків», – зазначив Мирослав Продан.