• Посилання скопійовано

Як в е-формі замовити послугу щодо отримання ліцензії на імпорт товарів?

Для отримання ліцензій на імпорт товарів підприємцям, що обрали е-форму подання документів, необхідно перейти у розділ “Зовнішньоекономічна діяльність” на порталі е-сервісів Мінекономіки та замовити послугу

Як в е-формі замовити послугу щодо отримання ліцензії на імпорт товарів?

З метою лібералізації та уніфікації процедури видачі ліцензій на імпорт та експорт товарів Мінекономіки наказами від 17.09.2024 №23823 та від 09.10.2024 №24269 внесено зміни, зокрема до наказу Мінекономіки від 14.09.2007 №302 «Про затвердження нормативно-правових актів щодо ліцензування імпорту товарів та внесення змін до Порядку розгляду заявок на видачу ліцензій у сфері нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України».

Зазначені зміни передбачають, зокрема:

  • Подання документів на отримання ліцензії на імпорт, зокрема контрольованих речовин, товарів та обладнання, що містять контрольовані речовини, крім іншого в електронній формі через інформаційну систему Міністерства економіки України (Портал електронних сервісів Мінекономіки), засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (за наявності відповідної технічної можливості) з використанням електронного підпису.

Для отримання ліцензій на імпорт товарів в Україну підприємцям, що обрали електронну форму подання документів, необхідно всього лише перейти у розділ «Зовнішньоекономічна діяльність» на порталі електронних сервісів Мінекономіки за посиланням.

При цьому для підприємців залишається можливість за бажанням подавати документи у паперовому вигляді.

  • Отримання ліцензії на імпорт в електронному вигляді (ліцензія, сформована в електронній формі, надсилається через Портал електронних сервісів Мінекономіки до персонального кабінету та/або на адресу електронної пошти, зазначену у заявці на видачу ліцензії).

Якщо суб’єкт господарювання подає документи в паперовій формі він має надати адресу електронної пошти для отримання відповіді таким чином.

  • Скорочення переліку документів, які необхідно подати для отримання ліцензії.

Зокрема, не вимагається подання документа, що підтверджує сплату державного збору за видачу ліцензії; копії свідоцтва про державну реєстрацію, завіреної в установленому законодавством порядку; оригіналу погодження відповідного уповноваженого органу виконавчої влади (у випадках, визначених Кабінетом Міністрів України) тощо.

Також змінами до наказу оновлено вимоги до змісту листа-звернення щодо оформлення ліцензії на імпорт товарів, визначена необхідність додавання перекладу на українську мову документів у разі, якщо їх укладено іноземною мовою, оновлено форму заявки на видачу ліцензії на імпорт товарів, ліцензії на імпорт товарів та інструкції про їх заповнення, а також оновлено положення про порядок ліцензування імпорту товарів.

Водночас зазначаємо, що на час дії воєнного стану видача ліцензій на експорт та імпорт товарів відбувається безоплатно.

Джерело: Міністерство економіки України

Рубрика: Держрегулювання/ЗЕД

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЗЕД»