З початку поточного року на столичний «Пульс податкової» надійшло 145 інформаційних запитів, причому 16 з них – були повідомлені анонімно. Всі порушені питання протягом одного дня були оперативно розглянуті та вирішені по суті.
Аналіз запитів на отримання інформації показав, що громадяни насамперед цікавляться питаннями діяльності органів державної податкової служби, електронної та податкової звітності, реєстрації платників податку на додану вартість, отримання довідок та іншими питаннями.
Слід відзначити, що найбільше інформаційних запитів – 54, надійшло в лютому місяці. В розрізі районів міста, найактивнішими запитувачами є мешканці Шевченківського (22 запити), Печерського (19 запитів) та Голосіївського (18 запитів) районів Києва.
Нагадаємо, «Пульс податкової» – це гаряча телефонна лінія (044) 284-00-07, що працює за принципом call-back, тобто податківці не тільки приймають звернення, але й повідомляють платникам про результати перевірки та вжиті заходи. Телефонний сервіс покликаний остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами.