• Посилання скопійовано

На «Пульс податкової» органів ДПС м. Києва вже надійшло 145 інформаційних запити<p>

З початку поточного року на столичний «Пульс податкової» надійшло 145 інформаційних запитів, причому 16 з них – були повідомлені анонімно. Всі порушені питання протягом одного дня були оперативно розглянуті та вирішені по суті.

Аналіз запитів на отримання інформації показав, що громадяни насамперед цікавляться питаннями діяльності органів державної податкової служби, електронної та податкової звітності, реєстрації платників податку на додану вартість, отримання довідок та іншими питаннями.

Слід відзначити, що найбільше інформаційних запитів – 54, надійшло в лютому місяці. В розрізі районів міста, найактивнішими запитувачами є мешканці Шевченківського (22 запити), Печерського (19 запитів) та Голосіївського (18 запитів) районів Києва.

Нагадаємо, «Пульс податкової» – це гаряча телефонна лінія (044) 284-00-07, що працює за принципом call-back, тобто податківці не тільки приймають звернення, але й повідомляють платникам про результати перевірки та вжиті заходи. Телефонний сервіс покликаний остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами.

 

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»