З 8 тис. громадян, які зверталися до керівництва ДПСУ за допомогою цього інтерактивного механізму, лише 4,7% осіб не надали жодної інформації про себе.
Усі інші не приховували своїх персональних даних, що фахівці податкової розцінюють як показник зростання довіри до Служби. На думку експертів, це свідчить, що у суспільства стало набагато менше «фіскальних фобій».
Загалом з усіх звернень 10% стосувалися протиправних дій або бездіяльності працівників органів ДПС. Переважну більшість уже розглянуто із вжиттям необхідних заходів.
Основними проблемами, з якими громадяни зверталися на сервіс, були неможливість подання податкової звітності в електронному вигляді та недоліки в організації роботи органів ДПС.
Нагадаємо, «Пульс податкової» — інтерактивний сервіс, за допомогою якого громадяни мають змогу безпосередньо звертатися до керівництва ДПСУ з повідомленнями про труднощі у стосунках із податковою, пропозиціями щодо вдосконалення роботи Служби тощо. Робота сервісу побудована за принципом «call-back». Податківці не лише приймають скарги громадян, а й повідомляють заявників про результати розгляду їхніх звернень та вжиті заходи.
Номер телефону «Пульсу податкової»: (044) 284-00-07.
Тільки кожен двадцятий користувач сервісу «Пульс податкової» виявився анонімом
Лише кожен двадцятий користувач сервісу «Пульс податкової» поскаржився на неправомірні дії працівників Державної податкової служби анонімно
Джерело: ДФСУ
Рубрика: Оподаткування/Загальні положення
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.
на мiсяць безкоштовно!Спробувати