Нагадаємо, на сьогодні для підприємців вже працюють 469 сервісних центрів в усіх регіонах країни. Мережа сервісних закладів була створена протягом минулого року. У цих закладах платники податків отримують повний комплекс інформаційно-консультаційних та адміністративних послуг: прийняття на облік, подача звітності, отримання довідок, програмного забезпечення для звітування в електронному вигляді тощо.
Планується, що після створення Міндоходів у центрах обслуговування платників податків надаватимуть також послуги, пов’язані з митними операціями та адмініструванням єдиного соціального внеску. Зокрема, вже з 6 лютого 2013 року електронний цифровий підпис посадові особи митних органів, митні брокери та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності можуть отримати у представництвах Акредитованого центру сертифікації ключів ДПС України, які розташовані у центрах обслуговування платників податків.