Міндоходів затвердило новий порядок направлення органами доходів і зборів податкових вимог платникам податків. Раніше даний порядок був затверджений наказом Мінфіну від 24.10.2012 р. №1113.
Дія цього Порядку, як і раніше його попередника, поширюється на платників податків, які не сплатили узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки.
Податкова вимога не надсилається (не вручається), якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Окрім загальних реквізитів, податкова вимога повинна, зокрема, містити відомості про:
- факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави;
- розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою;
- обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк;
- можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
Сума податкового боргу в податковій вимозі проставляється в гривнях з двома десятковими знаками.
Податкова вимога надсилається (вручається) не раніше першого робочого дня після закінчення встановленого ПКУ граничного строку сплати суми грошового зобов'язання (Наказ Міндоходів від 10.10.2013 р. №576).