У Порядку, який діє з 26 листопада поточного року, йдеться про те, що платникам податків, які подають звітність в електронній формі, надання довідки може здійснюватися засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Паперовий варіант довідки ніхто не скасовував, його можна отримувати безпосередньо в органі доходів і зборів, до якого було подано заяву про отримання довідки.
Заява складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, що передбачає надання органом доходів і зборів довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого довідку буде подано платником податків.
Строк розгляду заяви платника податків та видачі довідки або направлення відмови в її наданні становить п’ять робочих днів з дня отримання такої заяви органом доходів і зборів.
Нагадаємо, що з 22.11.2013 р. втратив чинність Порядок видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, що контролюються органами державної податкової служби, затверджений наказом Мінфіну України від 12.12.2012 р. №1315.