• Посилання скопійовано

Встановлено порядок розгляду скарг платників податків

Затверджено порядок взаємодії структурних підрозділів органів доходів і зборів у процесі розгляду скарг платників податків на рішення органів доходів і зборів щодо визначення сум грошового зобов'язання

Встановлено порядок розгляду скарг платників податків

Міндоходів наказом від 17.01.2014 р. №41 затвердило Порядок взаємодії структурних підрозділів органів доходів і зборів у процесі розгляду скарг платників податків на рішення органів доходів і зборів щодо визначення сум грошового зобов'язання.

Згідно з порядком, попередній аналіз скарги проводить підрозділ адміністративного оскарження. Під час такого аналізу підрозділ адміністративного оскарження з'ясовує:

- наявність обставин, встановлених законодавством, для залишення скарги платника податків без розгляду та/або її повернення платнику податків;

- якими доказами платник податків підтверджує свої доводи та чи відображені в акті перевірки обставини, на які в скарзі посилається платник податків;

- які обставини встановлені перевіркою та якими доказами вони підтверджуються.

При перевірці скарги платника податків на рішення ДПІ, донарахування грошового зобов'язання в яких пов'язане з відпрацюванням платників податків, віднесених до ризикової групи суб'єктів господарювання, обов'язковим є:

1) оцінка визначення в акті перевірки ланцюга, за яким здійснювалось постачання товарів (робіт, послуг);

2) оцінка відповідності висновків акта перевірки щодо застосування податково-правових доктрин;

3) оцінка висновків, викладених в акті перевірки щодо непідтвердження фактів здійснення особами господарської операції.

При розгляді скарги платника податків має враховуватись позиція органу доходів і зборів, який виніс оскаржуване рішення.

Якщо матеріали справи свідчать, що позицію органу доходів і зборів з порушених в скарзі питань визначено в неповному обсязі, а також при відсутності документів, необхідних для об'єктивного розгляду скарги, підрозділ адміністративного оскарження направляє запит до органу доходів і зборів нижчого рівня.

Орган доходів і зборів нижчого рівня надає свій висновок та відповідні документи у строки, вказані в листі органу доходів і зборів, який розглядає скаргу.

Електронні копії документів, які були вказані в запиті, та висновок заносяться до бази АІС "Скарга" та направляються засобами електронного зв'язку на адресу органу доходів і зборів, який розглядає скаргу.

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»