Мінфін наказом від 01.08.2024 №382 (зареєстровано у Мінʼюсті від 16 серпня 2024 №1260/42605) змінив Порядок повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затверджений наказом Мінфіну від 03.09.2013 №787.
Зокрема, у новій редакції викладено пункт 5 розділу І Порядку.
Зауважено, що представництво законних інтересів платника з питань повернення (перерахування) помилково або надміру зарахованих до бюджету платежів (зборів), що визначені відповідним законодавством (крім платежів (зборів), контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС та органи Держмитслужби), у тому числі для отримання коштів, може здійснювати уповноважена особа на підставі закону або довіреності відповідно до Цивільного кодексу України (далі - уповноважена особа) з обов’язковим наданням документа, що підтверджує відповідні повноваження, оформленого відповідно до вимог законодавства, або копії такого документа, засвідченої належним чином. Тобто вже не потрібно уповноваженій особі надавати копію паспорта.
При поданні заяви в е-формі вже не потрібно подавати копію з обов’язковим накладанням електронного підпису платника або уповноваженої особи, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Його опубліковано в "Офіційному віснику" від 11.09.2024. Тож норми Наказу почали діяти з 11 вересня.