ДПС у Дніпропетровській області інформує, що п. 5 Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2010 №1251 зі змінами, визначено реквізити, які наносяться на кожну марку акцизного податку, серед яких зазначено такі реквізити акцизної марки, як:
- позначення виду акцизної марки, що складається із слів та літер (зокрема, але не виключно, «тютюн вітчизняний (сигарети з фільтром)» – «ТВ ЗФ», «тютюн вітчизняний (сигарети без фільтра, цигарки)» – «ТВ БФ», «тютюн вітчизняний (сигарили)» – «ТВ СГ», «тютюн імпортний (сигарети з фільтром)» – «ТІ ЗФ», «тютюн імпортний (сигарети без фільтра, цигарки)» – «ТІ БФ», «тютюн імпортний (сигарили)» – «ТІ СГ», «тютюн вітчизняний (інші вироби!» – «ТВ ІНШІ», «тютюн імпортний (інші вироби)» – «ТІ ІНШІ», «тютюновмісні вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) за допомогою підігрівача з електронним управлінням вітчизняні» – «ТВЕН В», «тютюновмісні вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) за допомогою підігрівана з електронним управлінням імпортні» – «ТВЕН І»);
- кількість штук у пачці або упаковці (для сигарет, цигарок та сигарил).
При визначенні середньомісячного обсягу продажу марок акцизного податку підприємству-виробнику та/або імпортеру тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну продавцем марок акцизного податку протягом трьох звітних місяців поспіль, що передують місяцю, в якому підвищуються ставки акцизного податку на тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну, слід керуватись таким алгоритмом:
- обраховується середньомісячний обсяг реалізації підприємством-виробником та/або імпортером на митній території України окремо вироблених та імпортованих тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну за попередні дев’ять календарних місяців за кожним видом продукції, який маркується відповідними видами марок акцизного податку («сигарети з фільтром», «сигарети без фільтра, цигарки», «сигарили», «ТВЕН» та «інші вироби») без їх додаткового поділу на кількість штук у пачці або упаковці (для сигарет, цигарок та сигарил);
- обраховується середньомісячний обсяг реалізації загальної кількості продукції за її видами, який визначено вище за кожним показником, із застосуванням коефіцієнта 1,15;
- обраховується за кожною заявкою-розрахунком кількості марок акцизного податку загальна кількість продукції за її видами, яка буде маркована такими марками акцизного податку, обчислення якої здійснюється як сума доданків, кожен з яких визначається як добуток кількості замовлених марок за відповідними видами марок та кількості штук у пачці або упаковці (для сигарет, цигарок, сигарил та ТВЕН), або ваги (для інших видів тютюнової продукції);
- обсяги продукції за її видами, які будуть марковані такими марками акцизного податку за усіма поданими заявками-розрахунками протягом кожного з трьох звітних місяців поспіль, що передують місяцю, в якому підвищуються ставки акцизного податку, порівнюються і, відповідно, не повинні перевищувати середньомісячного обсягу реалізації загальної кількості відповідного виду продукції, обрахованого із застосуванням коефіцієнта 1,15.