• Посилання скопійовано
Вилучено з «Моїх новин»

Податкова знижка при переобладненні авто: деталі від ДПС для 2026 року

Вилучено з «Моїх новин»

Для включення витрат на переобладнання власного транспортного засобу до податкової знижки фізична особа повинна мати документи, що підтверджують понесені витрати, сертифікат відповідності або акт технічної експертизи, а також технічний паспорт

Податкова знижка при переобладненні авто: деталі від ДПС для 2026 року

Головне управління ДПС у Сумській області звернуло увагу, що платник податку має право включити до податкової знижки витрати, фактично понесені протягом звітного року на переобладнання власного транспортного засобу для роботи на моторному сумішевому паливі, біоетанолі, біодизелі, стиснутому або скрапленому газі та інших видах біопалива.

Такі витрати мають бути підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами – квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, які дають змогу ідентифікувати продавця та покупця. За наявності також подаються копії договорів, у яких зазначені вартість товарів (робіт, послуг) та строк їх оплати.

Копії підтвердних документів, крім електронних розрахункових документів, подаються разом із податковою декларацією про майновий стан і доходи. Оригінали до контролюючого органу не надсилаються, але їх необхідно зберігати протягом установленого ПКУ строку давності. Якщо витрати підтверджені електронним розрахунковим документом, у декларації зазначаються його реквізити.

Контролюючий орган не має права вимагати документи, інформація про які вже міститься в державних інформаційних системах, реєстрах чи базах даних і може бути безоплатно отримана ним відповідно до законодавства.

Переобладнання транспортного засобу має здійснюватися відповідно до встановленого порядку. Після переобладнання власник звертається до організації з оцінки відповідності. За результатами оцінювання для транспортних засобів, переобладнаних для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива, видається акт технічної експертизи або сертифікат відповідності.

На вимогу контролюючого органу платник податку повинен надати документи, що підтверджують право на податкову знижку та достовірність даних, зазначених у декларації.

Отже, для включення витрат на переобладнання власного транспортного засобу до податкової знижки фізична особа повинна мати документи, що підтверджують понесені витрати, сертифікат відповідності або акт технічної експертизи, а також свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт).

Більше на тему податкової знижки за 2025 рік читайте в матеріалах:

Переобладнання транспортного засобу на біопаливо: чи можна отримати податкову знижку за 2025 рік

Податкова знижка за пожертвування-2025: як скористатися у 2026 році

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: ДПС у Сумській області

Рубрика: Оподаткування/ПДФО

Зверніть увагу! Матеріали в розділі «Новини і статті», а також коментарі до них можуть містити аналітичні погляди сторонніх експертів та представників державних органів. Редакція докладає зусиль для перевірки достовірності даних, проте думка авторів може не збігатися з позицією редакції.

Оскільки податкове та бухгалтерське законодавство постійно змінюється, ми рекомендуємо використовувати наведену інформацію як довідкову та звертатися за індивідуальною консультацією перед прийняттям фінансових рішень. Редакція здійснює модерацію коментарів відповідно до Редакційної політики сайту.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДФО»