
Мінфін оприлюднив проект наказу (завантажити), яким пропонується оновити:
- Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу (завантажити);
- форму Повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу.
Проект акта розроблений з метою приведення Порядку до Закону №1797, яким внесено зміни до пп. 169.2.4 ПКУ. Зокрема, змінено центральний орган виконавчої влади, який затверджує Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги та форму повідомлення про наявність порушень. Таким органом тепер визначено Мінфін.
Зауваження та пропозиції щодо змісту проекту акту можна надавати у письмовій та електронній формі протягом місяця з дня публікації цього оголошення (тобто до 12.05.2017 р.) за наступними адресами:
Міністерство фінансів України, 01008, м. Київ-8, вул. Грушевського, 12/2, Е-mail: skornienko@minfin.gov.ua
Державна регуляторна служба України, 01001, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11, адреса web-сайту Служби: www.dkrp.gov.ua
E-mail загальний: inform@dkrp.gov.ua
E-mail прес-служби: pres@dkrp.gov.ua
Заплановано, що цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.