• Посилання скопійовано
Вилучено з «Моїх новин»

Нові податкові пільги для імпорту оборонки з 17 вересня 2026 р.: розʼяснення від ДПС

Вилучено з «Моїх новин»

З 17 вересня Без ПДВ можна ввозити товари для виробництва озброєння, військової та спеціальної техніки, а також окремі транспортні засоби, зброю та боєприпаси

Нові податкові пільги для імпорту оборонки з 17 вересня 2026 р.: розʼяснення від ДПС

ДПСУ розповіла, що від 17 вересня 2026 року діють нові податкові пільги для окремих товарів, які використовуються для потреб сил безпеки і оборони України. Йдеться, зокрема, про товари для виробництва озброєння, військової та спеціальної техніки, а також окремі транспортні засоби, зброю та боєприпаси.

Зміни передбачені Законом України від 03.09.2026 №4967-IX.

Які нові пільги передбачає закон?

1. Без ПДВ можна ввозити окремі оборонні товари для виробництва озброєння та військової техніки.

Від ПДВ звільняються операції з імпорту товарів, визначених ч. 8 ст. 287 МКУ, якщо вони ввозяться платниками податків для використання у власній виробничій діяльності з виробництва озброєння, військової та спеціальної техніки, зброї і боєприпасів.

Зокрема, йдеться про товари, що використовуються для виробництва безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби та розвідки, активних засобів протидії технічним розвідкам, багатоканальних оптико-електронних систем та оптико-електронних приладів.

Пільга застосовується за умови, що кінцевим отримувачем таких товарів визначено відповідних суб’єктів сектору безпеки і оборони та товари отримуються без попереднього або наступного відшкодування їх вартості кінцевим отримувачем.

2. До переліку пільгових оборонних товарів додано квадроцикли та мотовсюдиходи.

Розширено перелік товарів оборонного призначення, операції з ввезення та постачання яких звільняються від ПДВ на період дії воєнного стану.

До нього додано квадроцикли та мотовсюдиходи, що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД 8703, 8704.

Пільга застосовується за умови, що кінцевим отримувачем таких товарів відповідно до сертифіката кінцевого споживача або умов договору є суб’єкти, визначені пп. 5 п. 32 підрозділу 2 розділу XX ПКУ.

3. Розширено перелік зброї та боєприпасів, постачання яких звільняється від ПДВ.

Зокрема, до переліку включено зброю та боєприпаси, що класифікуються за товарною позицією 9301, товарними підкатегоріями 9306 30 10 00, 9306 30 30 00, 9306 90 10 00 згідно з УКТ ЗЕД.

Застосування пільги можливе за умови дотримання всіх вимог, визначених п. 99-1 підрозділу 2 розділу XX ПКУ.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: ДПСУ

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу! Матеріали в розділі «Новини і статті», а також коментарі до них можуть містити аналітичні погляди сторонніх експертів та представників державних органів. Редакція докладає зусиль для перевірки достовірності даних, проте думка авторів може не збігатися з позицією редакції.

Оскільки податкове та бухгалтерське законодавство постійно змінюється, ми рекомендуємо використовувати наведену інформацію як довідкову та звертатися за індивідуальною консультацією перед прийняттям фінансових рішень. Редакція здійснює модерацію коментарів відповідно до Редакційної політики сайту.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»