У зв’язку з тим, що до ДПСУ надходить інформація про брак належної взаємодії між структурними підрозділами окремих органів ДПС при реєстрації платників ПДВ, зокрема під час приймання реєстраційних заяв за ф. №1-ПДВ та/або їх візування, ДПСУ переконливо просить забезпечити безумовне дотримання підпорядкованими органами порядку взаємодії між структурними підрозділами при реєстрації платників ПДВ, встановленого Наказом від 24.01.2012 р. №61 «Про внесення Змін до Порядку взаємодії між структурними підрозділами органів ДПС з питань реєстрації та обліку платників податків». Цей наказ спрямовано на спрощення процедур реєстрації платників ПДВ, а також на створення належних умов для реєстрації платниками ПДВ осіб, які відповідають критеріям, визначеним ПКУ, та не мають підстав для анулювання реєстрації платником ПДВ.
ДПСУ наголошує, що відповідно до наказу реєстраційні заяви платників ПДВ подаються до загального відділу (канцелярії) органу ДПС, після чого передаються до підрозділу інформатизації та обліку платників податків для внесення даних із заяв до інформаційного фонду реєстру платників ПДВ. Тобто Наказ №61 не передбачає будь-якого попереднього розгляду та візування заяв іншими структурними підрозділами.
Реєстрація платників ПДВ відбувається за результатами розгляду реєстраційних заяв тільки посадовими особами підрозділу інформатизації та обліку платників та, за потреби, підрозділу оподаткування юросіб (фізосіб). Листи на адресу заявників із пропозицією подати нову заяву або про відмову у реєстрації платником ПДВ (із обґрунтуванням і посиланням на конкретні пункти та статті ПКУ) складаються та надсилаються підрозділом інформатизації та обліку платників податків. Інші структурні підрозділи органу ДПС здійснюють заходи в межах своїх функціональних обов’язків тільки після реєстрації платників ПДВ.