ДФС у м. Києві у листі від 21.02.2017 р. №3805/10/26-15-12-01-18 нагадала, що помилкове списання/зарахування коштів - це списання/зарахування коштів, унаслідок якого з вини банку або клієнта відбувається їх списання з рахунку неналежного платника та/або зарахування на .рахунок неналежного отримувача.
Підприємства незалежно від форм власності мають повертати платникам у 5-денний термін помилково зараховані на їхні рахунки кошти. Якщо власник рахунку не повернув у цей термін помилково одержані кошти, то їх повернення має здійснюватись у загальному претензійно-позовному порядку.
Враховуючи зазначене, якщо договірні відносини щодо постачання товарів/послуг між суб’єктами господарювання відсутні, то отримані неналежним отримувачем кошти, які повернуто у встановлені терміни, не підлягають оподаткуванню ПДВ.
Про це говорили податківці й раніше, наприклад, тут. Також у цій новині розглянуто у коментарі від редакції, що буде з помилково отриманими коштами, якщо їх не повернуто відправнику.