Стан запуску електронного реєстру відшкодування ПДВ: звітує Мінфін
Електронний реєстр відшкодування ПДВ та форум для зворотнього зв’язку з користувачами працюють у звичайному режимі
.jpg)
Про це повідомляє прес-служба Міністерства фінансів України.
Платники та будь-які зацікавлені сторони можуть моніторити інформацію щодо заявок на відшкодування та висловлювати побажання або ставити питання щодо роботи Реєстру на форумі.
Вже налагоджено вивантаження (збереження) даних у повному обсязі (і у тому числі у формі відкритих даних).
Наразі від ДФС передано до Реєстру заяви подані з 10 до 20 квітня 2017 року.
Усі новини на тему>>
Міністерство фінансів продовжує удосконалювати роботу електронного реєстру та інформуватиме про це громадськість.
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.