19 січня 2018 року у Верховній Раді зареєстровано урядовий проект Закону №7518 "Про внесення змін до підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо Тимчасового реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування". Нагадуємо, що про прийняття цього законопроекту Урядом 17 січня ми повідомляли раніше>>
Згідно зі змінами, передбаченими цим документом для п. 56 підрозділу 2 розділу XX ПКУ, формування, ведення та офіційне публікування Тимчасового реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування здійснюватиметься у порядку, визначеному ст. 200 ПКУ, з урахуванням таких особливостей.
Відшкодування узгоджених сум ПДВ, зазначених у Тимчасовому реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування, здійснюватиметься у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення до такого Реєстру заяв.
Дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування за зазначеними заявами, щодо яких станом на 1 лютого 2017 року не закінчені процедури адміністративного або судового оскарження, будуть вноситися до Тимчасового реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування контролюючим органом у робочий день, що настає після отримання рішення за результатами закінчення процедури адміністративного оскарження або рішення суду, що набрало законної сили.
На підставі даних Тимчасового реєстру заяв орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом 5-ти операційних днів (починаючи з операційного дня, що настає за днем відображення узгодженої суми в зазначеному Реєстрі) перераховує таку суму з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку.
У разі наявності у платника податку податкового боргу бюджетному відшкодуванню підлягає заявлена сума податку, зменшена на суму такого податкового боргу.
У разі прийняття цей Закон набере чинності з дня, наступного за днем його опублікування.