ДФСУ в індивідуальній консультації від 06.08.2018 р. №3440/6/99-99-15-03-02-15/ІПК розглянула наступну ситуацію. Продавець проводить маркетингову акцію з метою збільшення об’єму продажу продукції (вантажних шин) та винагородження учасників, які придбали таку продукцію протягом терміну дії акції.
При цьому винагорода (бонус) виплачується учаснику протягом 30 днів з моменту закінчення акції та після виконання ним умов реєстрації, визначених у Правилах і умовах рекламної компанії (про що такому учаснику повідомляється у листі, який підтверджує завершення процесу реєстрації)
У такому разі, на думку ДФСУ, у покупця-платника ПДВ при отриманні від продавця-платника ПДВ винагороди в грошовій формі (бонусу) у зв'язку з досягненням відповідних показників (зокрема, здійснення закупівлі нових вантажних шин у постачальника) виникають податкові зобов'язання з ПДВ на суму отриманої винагороди (бонусу).
Об'єктом оподаткування ПДВ є маркетингові послуги, які надаються покупцем, а винагорода у грошовій формі (бонуси), своєю чергою, є компенсацією вартості таких послуг.