• Посилання скопійовано

Як подається скарга нерезидентом на податкове повідомлення?

Скарга на податкове повідомлення особі-нерезиденту, зареєстрованій як платник ПДВ, подається в електронній формі

Як подається скарга нерезидентом на податкове повідомлення?

ДПС у Дніпропетровській області інформує, що Законом України від 03.06.2021 р. №1525-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо скасування оподаткування доходів, отриманих нерезидентами у вигляді виплати за виробництво та/або розповсюдження реклами, та удосконалення порядку оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання нерезидентами електронних послуг фізичним особам» внесено зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ), зокрема ст. 56 ПКУ доповнено п. 56.24.

Нормами п. 56.24 ПКУ визначено, що особа-нерезидент може подати до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, скаргу протягом 90 календарних днів, що настають за днем отримання особою-нерезидентом податкового повідомлення нерезиденту, складеного відповідно до ст. 58-1 ПКУ.

Скарга на податкове повідомлення особі-нерезиденту, зареєстрованій як платник податку на додану вартість, подається в електронній формі через спеціальне портальне рішення для користувачів нерезидентів, які надають електронні послуги, шляхом електронної ідентифікації державною або англійською мовою.

Скарга на податкове повідомлення особі-нерезиденту, не зареєстрованій як платник податку на додану вартість, подається в порядку, встановленому міжнародними договорами України, а в разі відсутності міжнародного договору України з країною особи-нерезидента – у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Скарга на податкове повідомлення особі-нерезиденту розглядається протягом 90 календарних днів, що настають за днем отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Термін розгляду скарги не може бути продовжений.

Якщо протягом 90 календарних днів вмотивоване рішення за скаргою не надсилається:

  • особі-нерезиденту, зареєстрованій як платник податку на додану вартість, через спеціальне портальне рішення для користувачів нерезидентів, які надають електронні послуги,
  • особі-нерезиденту, не зареєстрованій як платник податку на додану вартість, у порядку, встановленому міжнародними договорами України, а в разі відсутності міжнародного договору України з країною особи-нерезидента – у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України,
  • така скарга вважається повністю задоволеною на користь особи-нерезидента з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку.

Порядок розгляду скарги особи-нерезидента на податкове повідомлення особі-нерезиденту встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Рішення за скаргою на податкове повідомлення особі-нерезиденту, зареєстрованій як платник податку на додану вартість, надсилається в електронній формі через спеціальне портальне рішення для користувачів нерезидентів, які надають електронні послуги, з одночасним повідомленням про надсилання такого рішення на електронну адресу особи- нерезидента, зазначену нею при реєстрації відповідно до ст. 208-1 ПКУ. Рішення за скаргою на податкове повідомлення особі-нерезиденту, не зареєстрованій як платник податку на додану вартість, надсилається в порядку, визначеному міжнародними договорами України, а в разі відсутності міжнародного договору України з країною особи-нерезидента – у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Форма рішення за скаргою на податкове повідомлення особі-нерезиденту встановлюється державною та англійською мовами та затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

***

Джерело: ДПС у Дніпропетровській області

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»

  • «Проблемний» вхідний ПДВ: Куди його списувати та на яку дату?
    В бухгалтерії підприємства часто виникають ситуації з так званим «проблемним» вхідним ПДВ, коли ПН від постачальника не зареєстровано або реєстрація відбулася з порушеннями. Як діяти в таких випадках і чи можна списати суму вхідного ПДВ на витрати?
    05.03.2025188
  • ПДВ при списанні МНМА: закон VS податківці
    При списанні важливо оцінювати, чи включена вартість МНМА у вартість готової продукції, яка обкладається ПДВ. Якщо так – ПЗ не виникають. Як саме доводити – ДПС не уточнює. Тож бухгалтерам знову доводиться грати не лише за ПКУ, а й за «податковою логікою»
    05.03.20251 7802
  • Нереєстрація ПН через техзбої ДПС: коли не буде штрафів?
    Відповідальність за порушення термінів реєстрації ПН/РК у зв’язку з технічними проблемами на сервері ДПС не застосовується за умови, якщо у роботі Е-кабінету виявлено технічну та/або методологічну помилку чи збої і це визнано технічним адміністратором
    05.03.2025883
  • Як зміниться порядок блокування ПН та РК через ініціативу ДПС?
    У проєкті ДПС йдеться про зменшення кількості блокування податкових накладних, спрощення процедури реєстрації, підвищення ефективності автоматизованого моніторингу, мінімізацію адміністративного тиску. Докладніше – у новині далі
    04.03.2025115
  • Частка неотриманих грошових коштів за РЕЗ більша ніж 20%: що з ПДВ?
    Платники ПДВ, у яких частка неотриманих грошових коштів за РЕЗ перевищує 20%, застосовують до операцій з експорту таких товарів ставку ПДВ для оподаткування постачання окремих видів товарів на митній території України (14 або 20 відсотків)
    04.03.202547