ДПС в Одеській області інформує, що витяг з реєстру платників податку на додану вартість надається суб’єктам звернення, зареєстрованим у реєстрі платників податку на додану вартість.
З початку року Головним управлінням ДПС в Одеській області надано 25 292 такі адміністративні послуги.
Для отримання даної адміністративної послуги до контролюючого органу за основним місцем обліку надається Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (далі – запит) за формою №1-ЗВР згідно з додатком 8 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Мінфіну від 14.11.2014 р. №1130, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за №1456/26233.
Усі розділи запиту підлягають заповненню. Запит обов’язково повинен бути підписаний заявником із зазначенням дати.
Запит подається до контролюючого органу за основним місцем обліку платника в один із таких способів:
- безпосередньо до контролюючого органу особисто платником податку на додану вартість або представником платника;
- поштою;
- засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет», вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua або інформаційно-комунікаційної системи «Єдине вікно подання електронної звітності».
Адміністративна послуга надається безоплатно, строк надання – 2 робочих дні.
Способи отримання витягу:
- поштою або безпосередньо в контролюючому органі, до якого подано запит, у разі зазначення такого способу отримання у запиті;
- на адресу електронної пошти платника податку на додану вартість, з якої надійшов запит в електронному вигляді.
Інформаційну картку адміністративної послуги, бланк та зразок запиту, що подається для її отримання, розміщено у підрозділі «Адміністративні послуги» розділу «Діяльність» субсайта територіальних органів Головного управління ДПС в Одеській області вебпорталу ДПС за посиланням.