• Посилання скопійовано

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису

АЦСК ІДД ДФС вніс зміни до форми Реєстраційної картки та затвердив нові форми реєстраційних документів

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису

Повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.02.2016 р. №22 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» скасовано деякі форми реєстраційних документів, а саме:

- Заява на блокування посиленого сертифіката відкритого ключа;

- Заява на поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа;

- Заява на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа;

Додаток до заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа.

Також даним наказом внесено зміни до форми Реєстраційної картки (для фізичної особи/фізичної особи підприємця) та затверджено нові форми реєстраційних документів, а саме:

- Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

- Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності 09 березня 2016 року. Тож, форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 09 березня 2016 року.

Джерело: АЦСК ІДД ДФС

Рубрика: Держрегулювання/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»