Так, скільки відповідно до п. 11 підр.2 р. XX ПКУ електронний цифровий підпис з 1 січня 2012 року потрібен не лише тим платникам податків, які звітуються через Інтернет, але й тим платникам податків, які виписують податкові накладні, сума ПДВ в яких перевищує 10 тис. грн.
Тим платникам податків, які здійснюватимуть реалізацію підакцизних або імпортних товарів, електронний цифровий підпис знадобиться незалежно від суми ПДВ, відображеної у податковій накладній. Адже реєстрація ПН в Єдиному реєстрі ПН, передбачена ПКУ, можлива лише за наявності у платника податків посилених сертифікаційних ключів.
Відсутність факту реєстрації продавцем товарів/послуг ПН в Єдиному реєстрі ПН та порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцеві на включення сум ПДВ до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов’язку включення суми ПДВ до сум податкових зобов’язань за відповідний звітний період.
Для реалізації можливості реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі ПН платникам податку на додану вартість необхідно отримати посилені сертифікати ключів електронно-цифрового підпису та укласти з ДПІ за місцем обліку договір про визнання електронної податкової звітності.
З відповідей на «гарячій лінії» заступника начальника Золочівської МДПІ Лазорчик І.Т.