• Посилання скопійовано

Процедуру отримання цифрового підпису юрособами з зони АТО спростять

Підтримано проект наказу Міністерства юстиції «Про затвердження Тимчасового порядку спрощеної ідентифікації юридичних осіб акредитованими центрами сертифікації ключів»

Процедуру отримання цифрового підпису юрособами з зони АТО спростять

11 липня 2014 року відбулося засідання спільної робочої групи з розробки проектів нормативно-правових актів у сфері електронного цифрового підпису, створеної відповідно до наказу Міністерства юстиції України, Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України за участю представника Міністерства доходів і зборів України.

На засіданні робочої групи підтримано проект наказу Міністерства юстиції України, Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації «Про затвердження Тимчасового порядку спрощеної ідентифікації юридичних осіб акредитованими центрами сертифікації ключів», який буде опрацьовано та прийнято в установленому законодавством порядку.

Проект Наказу розроблено з метою забезпечення захисту прав та законних інтересів юридичних осіб, зареєстрованих на територіях Донецької та Луганської областей у зв’язку із соціально-політичною ситуацією, що склалась у цих областях.

Цей проект наказу поширюється на акредитовані центри сертифікації ключів, які надають послуги електронного цифрового підпису юридичним особам, що зареєстровані на територіях Донецької і Луганської областей та звернулись до акредитованого центру сертифікації ключів за формуванням посиленого сертифікату відкритого ключа, установчі документи яких втрачені.

Джерело: Міністерство юстиції

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • ФОП у податковій відпустці, а ДПС нарахувала ВЗ: як скасувати?ʼ
    Рекомендації адвоката для всіх ФОПів, які опинилися в такій ситуації такі: слід надіслати до ДПС додатковий лист із проханням скасувати нарахування військового збору, у якому зазначити реєстраційний номер попередньо поданої заяви на відпустку
    Сьогодні 13:43477
  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    05.06.2025763
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202558
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202558
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202563