Увага! На території, де знаходиться офіс розробника програми M.E.Doc та ЦСК «Україна», 10.06.2019 року відбулась маштабна аварія електромережі, в результаті якої знеструмлено цілий квартал. Наразі аварійна служба Київенерго займається пошуком та усуненням проблеми.
В наслідок аварії тимчасово недоступні сервіси ЦСК Україна, генерація сертифікатів, автоматичне продовження сертифікатів та послуга надання мітки часу.
Звертаємо вашу увагу, що відправка звітів та податкових накладних до ДФС або інших контролюючих органів із програми M.E.Doc відбувається у стандартному режимі.
Технічна підтримка за телефоном (044)206-72-10 та відділ продажу (044)206-72-15 тимчасово недоступні до моменту відновлення електропостачання.
Зв'язатись з нами ви можете через чат у програмі M.E.Doc, або зателефонувавши до вашої обслуговуючої організації.
***
UPD_ о 20.30_10.06.2019
На своїй офіційній сторінці у Facebook M.E.Doc повідомив про відновлення роботи сервісів:
«Шановні користувачі!
Відновлено роботу сервісів M.E.Doc та ЦСК «Україна»:
- Автоматичне продовження сертифікатів КЕП (ЕЦП).
- Мітка часу.
- Телефонна лінія технічної підтримки.»