• Посилання скопійовано

Автоматична реєстрація ФОП, сплата податків та ЕЦП у смартфоні: нові cервіси «Дії»

З 17 травня запрацювали нові послуги «Дії». Зокрема, автоматична реєстрація ФОП та електронний підпис у смартфоні

Автоматична реєстрація ФОП, сплата податків та ЕЦП у смартфоні: нові cервіси «Дії»

Україна продовжує йти шляхом цифрової трансформації. Реєстрація місця проживання онлайн, автоматична реєстрація ФОП та електронний підпис у смартфоні — ці та інші революційні послуги Мінцифра презентує уже 17 травня під час Diia Summit 2.0.

 

Зміна місця реєстрації онлайн у Дії

Зміна місця реєстрації — одна з найпопулярніших послуг в Україні. І тепер вона буде доступна онлайн у Дії в декілька кліків. Жодних черг та купи документів. Одна заява і онлайн-підтвердження від власника житла. Уже зараз до пілотного проєкту приєдналися Київ, Харків, Вінниця, Луцьк, Рівне. А протягом року послуга буде масштабована на всю країну.

Нещодавно у Верховній Раді зареєстрували законопроєкт, який на рівні держави закріпить декларативну прописку. Вам більше не треба буде ходити у військкомат або у ЦНАП з документами на житло. 

Ми працювали над запуском цієї послуги понад рік і нарешті презентуємо її вже 17 травня. 

 

Автоматична реєстрація ФОП

Минулого літа ми запустили найшвидшу у світі реєстрацію бізнесу онлайн на порталі Дія. Це одна з найпопулярніших послуг на порталі. Зареєструвати ФОП можна було за 10 хвилин. За рік функціонування послуги було відкрито 247 тисяч ФОП, з яких понад 50% (124 687) онлайн. 

У середньому в реєстратора йде 21 хвилина на обробку заявки (за ідеальних умов насправді ця цифра значно більша). Тобто на обробку цих заяв було витрачено 5 200 313 хвилин. Це 86 671,9 людино-годин або 10 834 робочих днів. Це 43 роки. 

Увесь цей час можна зекономити завдяки автоматизації процесу. Уже 17 травня ми запустимо автоматичну реєстрацію ФОП у Дії. Це суттєво спростить процес та пришвидшить розгляд заяви. Тепер реєстрація ФОП займе до 2 хвилин. Це буде однією з найзручніших послуг в Україні. 

 

Дія. Підпис

Сьогодні отримання більшості держпослуг, де потрібна ідентифікація особистості, потребують електронного підпису. Завдяки Дія.Підпис ми даємо кожному українцю зручний та захищений електронний підпис, щоб всі послуги можна було отримувати онлайн і зі смартфона. 

Дія. Підпис — це можливість підписувати будь-які документи, отримувати держпослуги просто з телефона вдома, в метро чи під час ранкової кави — у кілька кліків. 

Усе, що потрібно зробити, — пройти перевірку за допомогою FaceID. Програма зіставить ваше фото з фотографією із Демографічного реєстру та згенерує електронний підпис.

Це абсолютно безпечно, безкоштовно та максимально зручно. Користуватися можна буде вже з 17 травня.
Долучитися до презентації нових цифрових сервісів можна за посиланням.

 

Сплата податків та подання декларацій

Задекларувати доходи, сплатити податки і збори ФОП, переглянути декларації та розрахунки за минулі періоди — все це тепер можна зробити в Дії. Процес подання декларацій спростили: замість двох сторінок та понад 30 полів (з яких потрібно знати, де правильно заповнювати) тепер достатньо відповісти лише на 4 запитання та внести суму доходу для розрахунку єдиного податку. Система сповіщень нагадуватиме про граничні дати подання декларацій та сплати податків.

  • NFC-авторизація
  • Авторизуйтесь у Дії, приклавши ID-картку до смартфона. 30 секунд і в застосунок підтягнуться всі документи та згенерується електронний підпис. 
  • Статичний QR-код
    Тепер не обов’язково ксерити копії документів чи заповнювати бланки. Наприклад, заселяючись у готель чи оформлюючи кредит у банку. За допомогою статичного QR можна ділитися необхідними документами онлайн. Бізнесу не потрібно робити технічну інтеграцію та купувати обладнання — потрібно в кабінеті на порталі Дія згенерувати QR-код та роздрукувати його. Людина сканує QR-код та дає згоду на шеринг документів. Важливо, що компанія не зможе вимагати від клієнта додаткові копії документів і надлишкові копії даних. Також у Дії можна побачити історію шерингів: коли, скільки разів і з ким ділилися цифровими копіями документів.
  • Нові будівельні послуги:
    для класу наслідків СС2/СС3 — електронний дозвіл на виконання будівельних робіт та електронний сертифікат про прийняття в експлуатацію;автоматична реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт для об’єктів класу наслідків СС1;
    онлайн-видавання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
  • E-петиції
    Українці зможуть створювати, переглядати та підтримувати електронні петиції на порталі ВзаємоДія або в застосунку Дія. Це перший етап запровадження електронної демократії в Україні.
  • Заміна водійського й оновлений розділ “Штрафи”
    Подати заявку на нове посвідчення в Дії можна за 5 хвилин. Також для тих, у кого є водійське посвідчення, кожну годину Дія оновлюватиме розділ "Штрафи". Також стануть доступними штрафи, виписані патрульними. Якщо будуть нові, то вони одразу там з'являться, а застосунок надішле сповіщення. За 5 днів до закінчення терміну оплати Дія нагадає про несплачений штраф, виписаний патрульним.
  • Подання заяви на намір отримати пільгову іпотеку для ВПО.
    Доступний кредит на житло переселенцям, які постраждали через російську агресію в Криму та на сході України. Кредит — на 20 років під 3% річних. Заяву можна подати на порталі Дія за 10 хвилин. 
  • Сплата адмінзбору онлайн
    Потрібно буде навести камеру в Дії на QR-код біля реєстратора. Квитанція буде сформована автоматично. 2 кліка замість 2 візитів! Доступна в Одесі, Хмельницькому та Рівному, поступово масштабуємо на всю Україну.
  • Реєстрація операторів потужностей ринку
    Автоматизували весь процес — реєстрація через портал Дія займе 1 хвилину. Потужності ринку — це будь-яке обладнання для виробництва, зберігання або транспортування харчових продуктів. Від бджільництва, кав’ярні або МАФу з морозивом до вантажівок-холодильників та торговельних мереж супермаркетів. Від сьогодні більше не потрібно їздити по установах, ходити до ЦНАПу, носитися з пакетом документів або надсилати їх рекомендованими листами.

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: Мінцифри

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»