• Посилання скопійовано

В Україні з 1 лютого впроваджують е-ТТН у тестовому доступі

За позицією Мінінфраструктури, впровадження е-ТТН обов’язково відбудеться (скоріш за все з 1 серпня). Вже є провайдери електронного документообігу, які пройшли тестування і можуть взаємодіяти зі системою. Тестування має розпочатися з 1 лютого

В Україні з 1 лютого впроваджують е-ТТН у тестовому доступі

Заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Мустафа Найєм зазначив, що за п’ять днів розпочнеться тестування електронних товарно-транспортних накладних. 

Ринок матиме півроку на те, щоб система запрацювала і бізнес міг відмовитись від паперових товарно-транспортних накладних на користь електронних документів.

Офіційно оголосили про це разом з колегами з Мінцифри та представників донорського проєкту TAPAS на зустрічі з представниками більше двадцяти бізнес-спільнот і майже півтисячі представників компаній.

Розуміємо, що 6 місяців в роботі минуть дуже швидко, тому готові допомогти і закликаємо не зволікати з впровадженням необхідних процедур у транспортних компаніях. 

Ми точно розуміємо, що е-ТТН зробить ринок вантажних перевезень прозорішим, менш корумпованим. Для бізнесу використання електронних накладних буде дешевшим за паперові. І загалом – це перший крок до впровадження міжнародних документів – e-CMR.

Впровадження е-ТТН обов’язково відбудеться, тому вже зараз ми закликаємо бізнес долучатись до тестування системи, щоб до 1 серпня бути точно готовими працювати з документами. Вже є провайдери електронного-документообігу, які пройшли тестування і можуть взаємодіяти з системою.

***

Читайте також:

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • ФОП у податковій відпустці, а ДПС нарахувала ВЗ: як скасувати?ʼ
    Рекомендації адвоката для всіх ФОПів, які опинилися в такій ситуації такі: слід надіслати до ДПС додатковий лист із проханням скасувати нарахування військового збору, у якому зазначити реєстраційний номер попередньо поданої заяви на відпустку
    06.06.2025575
  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    05.06.2025815
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202558
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202559
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202563