
Нагадаємо, якщо керівник, не очікуючи 28 лютого, хоче перебронювати працівників, треба:
- підтвердити критичність за новими критеріями,
- анулювати попереднє бронювання працівника,
- подати заяву на бронювання (у такому разі не потрібно буде очікувати 72 години).
Тож одним з кроків перебронювання працівників в Дії є анулювання всіх діючих броней.
Дія в коментарях до свого посту у Фейсбуці навела алгоритм дій для анулювання.
Подати заяву може лише юридична особа, яка має чинний статус критично важливої та внесена до Єдиного переліку.
Як анулювати броні для перебронювання?
1. Авторизуйтеся (або зареєструйтеся) в кабінеті громадянина на порталі Дія, за допомогою КЕПу (кваліфікованого електронного підпису) юридичної особи — diia.gov.ua
2. Заповніть список працівників підприємства, які пропонуються до Анулювання бронювання.
3. Перевірте сформовану заяву та підпишіть її КЕПом.
Якщо заяву подавала уповноважена особа, її також має підписати керівник підприємства або уповноважена особа з роллю “Підписант”, який зазначається в ЄДР. Слід стежити за статусом заяви в особистому кабінеті.
Повідомлення про результат буде надіслано на електронну пошту та доступне в кабінеті громадянина.
Все це добре. Проте при заповненні заяви на анулювання роботодавці стикаються з проблемою неможливості подання заяви на анулювання без заповнення рядку "Причина анулювання бронювання".
Порада фахівці техпідтримки Дії - зазначати в ньому фразу - анулювання бронювання за рішенням керівника.