• Посилання скопійовано

Е-направлення на ВЛК: виклики та рішення від Міноборони

Черногоренко підкреслила, що 16 000 електронних направлень на ВЛК уже отримали користувачі Резерв+. При цьому виникли такі проблеми – некоректні сповіщення та відмова медзакладів приймати електронні направлення

Е-направлення на ВЛК: виклики та рішення від Міноборони

Катерина Черногоренко на своїй сторінці у Фейсбуці підкреслила, що 16 000 електронних направлень на ВЛК уже отримали користувачі Резерв+. Вона додала, що в Міноборони бачать і виклики, але вже працюють з ними.

Перший виклик - некоректні сповіщення. Начебто у вас уже є направлення, або просто з’являється повідомлення «Технічні труднощі».

Цю проблему вже вдалося виправити. Тим, хто з нею стикнувся, слід надіслати запит у застосунку повторно.

Другий виклик - медзаклади, які відмовлялись приймати електронні направлення.

Щоб забезпечити функціонування сервісу, Міноборони провело вебінар із роз’ясненням нового порядку для 700 представників ВЛК з усієї країни, а також для представників ТЦК.

***

Читайте також

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»