
Катерина Черногоренко на своїй сторінці у Фейсбуці підкреслила, що 16 000 електронних направлень на ВЛК уже отримали користувачі Резерв+. Вона додала, що в Міноборони бачать і виклики, але вже працюють з ними.
Перший виклик - некоректні сповіщення. Начебто у вас уже є направлення, або просто з’являється повідомлення «Технічні труднощі».
Цю проблему вже вдалося виправити. Тим, хто з нею стикнувся, слід надіслати запит у застосунку повторно.
Другий виклик - медзаклади, які відмовлялись приймати електронні направлення.
Щоб забезпечити функціонування сервісу, Міноборони провело вебінар із роз’ясненням нового порядку для 700 представників ВЛК з усієї країни, а також для представників ТЦК.
***
Читайте також: